Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Archive DL -  RSS -  + Fav

» Comics - Pollimerase TWO - April 1st, 2010, 11:56 am

     Average Rating: 5.00      


« First ‹ Back Next › Latest »



The Management Says:
monki, April 1st, 2010, 12:00 pm ( Reply )


I AM SO SICK OF THE CURRENT STORY D:
This is a rough draft of what future pages will be like. Kai will be more MANLY and Mari, yeah ... She will have to learn maths is serious business!
Sorry for abruptly changing the style and everything, I hope you will still continue reading Pollimerase !




Advertisement, October 22nd, 2017, 11:06 pm ( Reply )





User Comments:
xSiMFx, April 1st, 2010, 12:07 pm ( Reply )


O____O April's Fool? Oo


Leeland, April 1st, 2010, 12:45 pm ( Reply )


XD


christiejan (Guest), April 1st, 2010, 1:09 pm ( Reply )


this better be a april's fool joke or ima choke you!


WalkedAway, April 1st, 2010, 1:48 pm ( Reply )


I TOTALLY APPROVEEEEEEEE *EPICPUNCH*





happy april fools' XD


Yori Hayashi Chan, April 1st, 2010, 2:01 pm ( Reply )


O_____O No. No. Th-this is a joke, right? RIGHHHHTTT!?!?!?1


Jazeki, April 1st, 2010, 2:10 pm ( Reply )


Good. Then she won't fail anymore.

Happy April Fools.


Bree333888, April 1st, 2010, 4:00 pm ( Reply )


Hahahaha! You can't trick me with your silly little trick! >83


nannuz, April 1st, 2010, 4:31 pm ( Reply )


oh god this really made me laugh out loud :'D


3eoclock, April 1st, 2010, 6:14 pm ( Reply )


MARI WILL HAVE TO GO MAKE KAI A SANDWICH.


ME TOO. GIRL NEEDS TO LEARN HER PLACE.


wo_chi_baozi, April 1st, 2010, 6:31 pm ( Reply )

KRACKALACKIN!!
YEAH CRACK~CRACK!! Friggin' PUNCH HER FAAAACE!!!!!!!!!


koniilung, April 1st, 2010, 9:51 pm ( Reply )


LOL. Oh gosh what. That's just awesome. That's an epic manly punch right thar 8Db


Guest, April 2nd, 2010, 9:39 am ( Reply )


I'm sorry XDDD I just couldn't stop laughing at his face!


HolyChibi, April 3rd, 2010, 12:17 pm ( Reply )


LMAO.


Guest, April 4th, 2010, 7:24 pm ( Reply )

APRIL FOOL?LOL?
ITS APRIL #1!! YOU ARE ALL FOOLS!


pinemarten127, April 5th, 2010, 1:39 am ( Reply )


FFFFF--You got me...probably. I mean, if you're kidding D:

It'd be kinda weird to see this turn into some sort of Rex Morgan M.D. sort of business.


Kamica, May 24th, 2010, 9:30 pm ( Reply )


Update PLEASE! D:


Ophelia the Odd, August 9th, 2010, 4:07 pm ( Reply )

*PUNCH*
Haha that would be funny. I approve of the change as long as you the creator is happy with it. I think it will deffinately bring things in a new direction.


Merillian, August 29th, 2010, 3:58 am ( Reply )

new plot
I can't wait xD


Fang Shinobi, September 4th, 2010, 12:00 am ( Reply )


So violent lol.


Post A Comment